Skip links

Retail & ecommerce

Herken je dit?

In gesprekken met CEO’s, CMO’s en Digital Directors horen we dat:

De oplossing voor veel retailers?

Retailers en ecommerce-klanten hebben dit opgelost door transactiedata, CRM-data en online data samen te voegen in een CDP.

Loyaltyprogramma's ontwikkelen om winkeldata aan online- en CRM-data te koppelen.

Op basis van de samengebrachte data in het CDP kunnen retailers nieuwe inzichten krijgen in klantgedrag en klantwensen en zijn ze in staat om triggers te definiëren die in gepersonaliseerde campagnes gebruikt kunnen worden om sales en retentie te laten groeien  

Samengevoegde data en bruikbare inzichten in het CDP gebruiken voor omnichannel marketing.

Betere inzichten, tijdsbesparing, en sneller en beter bereikte doelen.

Ontdek onze aanpak

Welke vragen heb jij over beter gebruik van jullie klantdata? Over welke klantcases of oplossingen wil je meer weten? Ben je benieuwd waarom onze aanpak zo goed werkt? Neem vrijblijvend contact op: klik hieronder en plan direct een kort kennismakingsgesprek in of stuur ons een bericht: we maken graag tijd voor je vrij!