Skip links

CRM en Loyalty

Loyaliteitsprogamma's maken het klantbeeld compleet

Voor een naadloze klantervaring over diverse kanalen heen is een compleet klantbeeld van belang. In de wereld van retail en hospitality, maar ook in andere branches, vormt transactiedata de ruggengraat van dit klantbeeld.

Een effectief loyaliteitsprogramma kan hierbij het verschil maken, op voorwaarde dat het interessant is voor jouw klanten en dat het minstens 60% van de omzet kan koppelen aan individuele klanten. Met onze ruime ervaring in het ontwikkelen van moderne en effectieve loyaliteits programma's, van vroege pioniers zoals Air Miles en de Bonus kaart tot eigentijdse innovaties, begrijpen we wat deze programma's succesvol maakt en kennen we de valkuilen die je moet vermijden.

Ontdek onze aanpak

Welke vragen heb jij over loyalty en CRM? Wil je weten hoe je jouw loyaltyprogramma kunt versterken? Neem vrijblijvend contact met ons op: klik hieronder en plan direct een kort kennismakingsgesprek in of stuur ons een bericht: we maken graag tijd voor je vrij!